СТО БРЕНДІВ
«Сто брендів» — подкаст про українські бренди та їхній розвиток. Тут ми ділимося досвідом 100 бізнесів, спілкуючись з їхніми власниками та тими, хто допомагає брендам зростати — стратегами, маркетологами, креативниками.
Що чекати від випусків? Історії успіхів і невдач, останні тренди у різних нішах, виклики і життєві уроки від підприємців. А ще, бажання відкрити власну справу.
Чому саме «Сто брендів»? Бо ми хочемо показати, наскільки різноманітний і масштабний український бізнес, і як він може стати ще к
Проєкт - https://linktr.ee/besidaprobrandy
Телеграм -https://t.me/+QLxv5C4cjgoxNzYy
Останній епізод
#93 I Лід на 5 млн грн. Чи треба бізнесу ютуб? Скільки коштує створити ютуб канал та основні помилки (04.12.2025)
Попередні епізоди
- #92 I Ajax | Інженерне п*рно з 50К переглядів: маркетинг Ajax, який працює. Стратегія "хакінгу ринку"
- #91 I OTOY | Як монетизувати творчість? Формула успіху, побудова бренду та старт без інвестицій — інсайти з музичної індустрії. Вячеслав Дрофа
- #90 I Олег Томін I Реклама вмирає? Від легендарного Apple-ролика до скандалу American Eagle. Нові правила та майбутнє реклами.
- #89 I Banda | Слогани не працюють, ідеального нейму не існує та інші міфи про копірайтинг. Стаська Падалка, копірайтерка
- #88 I Spilka | Чи можна дизайном врятувати бренд? Міфи про дизайн з Володимиром Смирновим
- #87 I Зашквар Balenciaga. Чорний піар — теж піар? Міфи ринку та поради від Анни Знамеровської, засновниці піар-агенції
- #86 I Crumb| Колаба з Puma. Як просувати бренд через колаби та контент? Секрети від співзасновниці бренду Crumb
- #85 I Влад Шевченко | Як зробити відео для бренду на 40 мільйонів переглядів? Віральний контент, який продає.
- #84 I Змінюйся або помри! Як AI змінив індустрію? Дискусія 4 топових креативних директорів
- #83 I Prom | Чому бренд — не головне для інтернет магазинів? Поради від маркетинг директорки Юлії Новаченко
- #82 I Як робити мерч, який не хочеться віддати баті в гараж. Не футболка, а стратегія. Влад Болсун
- #81 I Будинок Іграшок | TikTok VS Іграшки : Хто виграє у боротьбі за дітей? Марія Назаренко, СЕО
- #80 I Скільки коштує рекламний ролик в першій АІ-агенції «Маібутнє». Плюси та мінуси AI відео. Володимир Чернер - засновник «mAIbutne».
- #79 I Не робіть подкаст: перший лід через півтора року. Чи потрібен подкаст бізнесу та як створюються подкасти?
- #78 I Наталя Гаріпова | Як не боятись сцени, де брати творчу енергію. Про стендап, баланс кар'єри і сім'ї, про проєкт «Відвал ніг»
- #77 I Ігор Донскіх - впливовець | Різниця між інфлюенсером та блогером. Як брендам зацікавити інфлюєнсера?
- #76 I Артем Бородатюк | Де брати енергію: піанель енергії і концепт себе. Netpeak Group
- #75 | Євген Клопотенко | "Я мислив котлетами" - як змінити масштаб мислення та зробити свій бренд? Про виживання ресторанів та бізнес під час війни.
- #74 | Чому Зумери не купують Victoria's Secret. Як зацікавити Зумера. Маркетинг та контент для різних поколінь.
- #73 | Kukurudza Agency | Вам не потрібен SMM - 5 головних міфів про СММ, у які ви вірите.
Інші подкасти
-
Le Podcast Fée Dodo
-
This American Life
-
трохи [легше]
-
Вотсап Eurovision
-
ARENI Global: In Conversation
-
Conan O’Brien Needs A Friend
-
Бегонії в агонії
-
Unit 3.14 - Drum and Bass/Techno Podcast
-
In the Test Kitchen
-
10 Minute Teacher Podcast with Cool Cat Teacher
-
Dirtybird Radio
-
3 Point Perspective: The Illustration Podcast
-
Culips Everyday English Podcast
-
Sardonicast
-
Late Night with Seth Meyers Podcast
-
Ніжний інгліш
-
Brooke and Jeffrey: Second Date Update
-
The Allusionist
