
Репутаційний Антистрес Сергія Біденко
Що варто робити до, під час і після репутаційної кризи.
Про ефективне управління і реагування на репутаційні ризики та кризи – про це говоримо в цьому подкасті.
Для тих, хто приймає рішення в складних ситуаціях: топ-менеджерів, власників бізнесу, комунікаційників, юристів, HR-фахівців, маркетологів.
Автор подкасту: Сергій Біденко, Репутаційний та антикризовий радник. Співавтор книги «Репутаційний Антистрес».
Допомагає власникам бізнесу, топ-менеджерам та членам наглядових рад компаній впоратися із впливом та наслідками репутаційних криз.
Останній епізод
GEO: нові правила PR у світі штучного інтелекту (06.08.2025)
Попередні епізоди
- Огляд криз Q2 2025 від Provoke Media: Токсична культура як головний репутаційний ризик 04.08.2025
- Внутрішні комунікації під час криз: як тримати зв’язок з командою 10.07.2025
- Радар нових ризиків: як готуватись до криз, яких ще не було 08.07.2025
- Маєте лише 15 хвилин для відповіді на кризу 04.07.2025
- Рефлексія після кризи: як зробити правильні висновки 02.07.2025
- Як PR-консультанти підвищують вартість M&A-угод 30.06.2025
- Як BBC переосмислює правила для соцмереж 26.06.2025
- Репутаційна стійкість 2025: нові правила гри 23.06.2025
- Репутаційний ризик – новий пріоритет ради директорів 20.06.2025
- Європейський погляд на корпоративну мету бізнесу 19.06.2025
- Огляд звіту ISRM про глобальні кризи, березень 2025 18.06.2025
- Як формується репутація авіакомпаній: інсайти зі звіту CARMA 2024 16.06.2025
- Корпоративні кризи Q1 2025: огляд від PRovoke Media 11.06.2025
- Ризик-апетит: як встановити межі для прийнятних ризиків 09.06.2025
- Edelman Trust Barometer 2025: Як соціальне невдоволення підриває довіру 06.06.2025
- Справжня вартість бізнес-криз: Аналіз 300+ компаній від SenateSHJ 05.06.2025
- Стресові калорії: що їсти під час криз 04.06.2025
- Як змінюється світ ризиків. Дослідження 2025 року від Рода Картрайта 03.06.2025
- Ціна слова: як негатив у Google може коштувати втрачених грошей, клієнтів та можливостей 02.06.2025
- Sorry not sorry. Як і коли вибачатися, щоб ваші вибачення були прийняті 30.05.2025
Коментарі