
RUUUSH Marketing
РУУУШ наживо – це подкаст, в якому ми говоримо про маркетингові інновації в широкому розумінні: бренд-стратегії, ефективність комунікацій, людиноцентричність і нові маркетингові фреймворки. Від засновника школи інноваційного маркетингу РУУУШ.
Останній епізод
Як будувати успішні колаборації з громадським сектором. Олена Балбек, керівниця БФ УАФ (24.07.2025)
Попередні епізоди
- Чому B2B боїться експериментів і як не злити бюджет. Андрій Чумаченко, CEO BASE by Netpeak 10.07.2025
- Як працювати з хаосом та невизначеністю Іван Філіппов, стратегічний директор banda 26.06.2025
- Як lilо змінює медичне страхування в Україні. Самвел Акобян, lilo insurance 12.06.2025
- Як українцям будувати міжнародний бренд — Сергій Костя, Bolt 29.05.2025
- Синтетичні юзери. Як тестувати продукти до виходу на ринок. 08.05.2025
- Нова цінність повторного споживання. Роман Пучко з ReThink про кругову економіку 25.04.2025
- Як креативні директори працюють з ШІ. Ілля Ануфрієнко та Віктор Шкурба. 10.04.2025
- Як спогади формують довіру до брендів. Анастасія Пустильник, Aimbulance 27.03.2025
- Клієнтський досвід як бізнес дисципліна 06.03.2025
- Продажі: фокус на потребах клієнта 13.02.2025
- Пошук клієнтської цінності в державних продуктах 30.01.2025
- Споживацька цінність як основа для стратегії 16.01.2025
- Нейромаркетинг: Використання психології для інновацій 19.12.2024
Коментарі