
Не під запис
Ви слухаєте шоу про PR, слова та сенси «Не під запис». Аня Давиденко PR агентка і сelebrity marketing менеджерка і Саша Погоріла PR сенсей і фаундерка UAGENCY зробили подкаст, куди вони кличуть в гості своїх друзів та колег, поговорити про гучні комунікаційні кейси, які зазвичай обговорюють не під запис.
Підписуйтесь, коментуйте, занотовуйте і шерте з колегами.
_____
Аня Давиденко — https://www.instagram.com/be_positive_ann/
Саша Погоріла — https://www.instagram.com/spikaaleks/
Пошта для зв’язку: nepidzapys@gmail.com
Останній епізод
Про зміни в індустрії, нову етику брендів і силу локальних команд — Оксана Стехіна, dentsu (31.07.2025)
Попередні епізоди
- Публічність, хейт і ризики: як self бренд впливає на бізнес — Світлана Павелецька, Книголав та N’JOY 24.07.2025
- Глянець в епоху соціальних мереж та великої війни — Соня Забуга, головна редакторка ELLE Ukraine 17.07.2025
- Ризик у креативі, амбіції і Каннські леви — Віктор Шкурба, засновник ISD Group 10.07.2025
- Як архітектура і дизайн стають меседжем — Вікторія Якуша, дизайнерка та архітекторка 03.07.2025
- Як стати lovemark у музиці — LATEXFAUNA, Дмитро Зезюлін та Ілля Случанко 26.06.2025
- Масштабування у ЄС, любов до котів і собак та маркетинг успіху — Ростислав Вовк, СЕО Kormotech 19.06.2025
- Читання як lovemark: як книжки стають трендом — Богдана Неборак, редакторка інтервʼю The Ukrainians 12.06.2025
- Про ескейп, ризики й майбутнє українського ТБ — Володимир Завадюк, продюсер «1+1» 05.06.2025
- Футбол та комунікації — Юрій Свиридов, директор зі стратегічного розвитку й комунікацій ФК «Шахтар» 26.05.2025
- Мода, апсайклінг та глобальні комунікації — Ксенія Шнайдер, дизайнерка та підприємиця 14.05.2025
- Кризові комунікації, тренд на ностальгію і трансформацію від «совка» до лавмарк — Сабіна Абляєва, Укрзалізниця 20.03.2025
- Як «Біосфера» вже 28 років створює lovemark — Андрій Здесенко засновник та СЕО «Біосфера» 05.03.2025
- Чи має театр виховувати глядача, хто сьогодні ходить на вистави і як зробити з театру бізнес — Ярослава Кравченко, Дикий театр 19.02.2025
- Довіра, донати, свідомість і інфантильність українців та як комунікувати чутливий контент — Тата Кеплер, Птахи 06.02.2025
- Про фото війни, яке змінило перебіг подій, хейт від колег, пропаганду і допомогу ЗСУ — Влада і Костянтин Ліберови 23.01.2025
- Про морозиво для водіїв в Тайланді, ефективність котів в ТікТоці і з якими проєктами можна прийти до Bolt — Сергій Костя, Bolt 10.01.2025
- Про справжнє Різдво, комунікаційну стратегію церкви та місію віри під час війни — отець Георгій Коваленко 19.12.2024
- Як пітчити Forbes, про суддів, що збивають шахеди та медіа, що стають бізнесами — Борис Давиденко, головред Forbes 11.12.2024
- Інфоромство піарників, стара школа VS агенції нової хвилі і чи існує безкоштовний PR — Денис Шиманський, PR Director UNIT.City 28.11.2024
- Футбол, як релігія, хейт до гравців збірної та сила особистого бренду футболістів — Олена Балбек, УАФ, Агенти крові 14.11.2024
Коментарі